صدف طاهریان از اولین بازیگران زنی بود که به شبکه GEM پیوست و بلافاصله پس از پیوستن به شبکه جم تی وی، عکس های بی حجابی را از خود منتشر نمود. صد ف طاهریان در دومین اقدام جنجال برانگیز خود با یک بازیگر مشهور ترکیه ای ، نامزد کرده استو

نامزدی صدف طاهریان

سوژه داغی که این روزها دهان به دهان و دست به دست می چرخد عکس های دونفره صدف طاهریان و بازیگر مرد ترکیه ای است ه یکی از داغ ترین خبرهای این روزهای شبکه های اجتماعی شده است که نقل محافل خبری و صفحه های تلگرام و اینستا گرام شده است .

همچنین در فسیبوک، بسیاری از کاربران به خبر نامزدی صدف طاهریان با بازیگر مشهور ترکیه پرداخته اند. در برخی از کامنت ها ذکر شده است که شاید این دو قبل از پیوستن صدف طاهریان به شبکه GEM با یکدیگر ارتباط داشته اند و صدف به همین خاطر به ترکیه مهاجرت کرده است.
در برخی از کامنت ها نیز، کاربران ، صدف طاهریان را بخاطر پیوستن به شبکه جم، مورد سرزنش قرار داده اند.

صدف طاهریان که به گزارش پارس ناز ماجرای کشف حجابش و رفتنش از ایران با سر و صدای زیادی همراه بود و گفته شد می خواهد در سریال های شبکه جم بازی کند اگرچه تاکنون سریالی از او در این شبکه ماهواره ای دیده نشده اما با اینستاگرامش حسابی خبرساز است.


بتازگی صدف طاهریان این بازیگر زن سابق سینمای ایران،  عکس هایی را با “تکه اوزگور” بازیگر مرد ترکیه ای منتشر می کند که همین باعث حاشیه سازی های جدیدی برای او شده است.

 صدف طاهریان از اولین اشخاصی بود که به شبکه جم پیوست و بدنبال وی، رابعه اسکویی و مهدی مظلومی نیز به شبکه GEM پیوستند.

رابعه اسکویی نیز با انتشار عکس های بی حجاب خودش، پیسوتن خودش را به شبکه جم، تایید کرده است.

ماجرا ازین قرار است که “تکه اوزگور” بازیگر ترکیه ای 37 سال سن دار و متولد ترابوزون ترکیه است. این بازیگر ترکیه ای نیز به گزارش پارس ناز در تازه ترین پست اینستاگرامش عکس دونفره ای از خود و صدف طاهریان منتشر کرده است.این ماجرا و مواردی از این دست باعث شده تا شایعه دوستی و نامزدی صدف طاهریان با این بازیگر 37 ساله جدی تر شود