این روزها خبرهای داغی از شبکه ” من و تو ” می رسد برنامه امسال آکادامی گوگوش تغییر نام داده و با نام جدید ” استیج stage ” کار خودرا آغاز کرد. به گفته مخاطبان و بینندگان برنامه استیج من و تو، این برنامه یکی از مزخرف ترین ساخته های شبکه من و تو می باشد از انتخاب میهمانان و داوران نامناسب و ناشی گرفته تا شرکت کنندگانی که به همه کار می آیند الا خوانندگی.

فیلم تجاوز  تیام

بابک سعیدی خودکاری که همیشه در آکادمی موسیقی گوگوش به دست می گرفته را کنار گذاشته و یک کلاه مسخره به سر گذاشته است تا ظاهری مضحک تر به خود بگیرید از شرکت کنندگان چاق و لاغری که بدون داشتن کمترین استعداد خوانندگی در آنها، انتخاب شده اند با ظواهری زننده و پوشش های نامناسب. زن های چاقی که با دامن های کوتاه و پاهایی برهنه روی استیج قدم می زنند و با صدای دلخراش خود به دنبال گرفتن رای هوادارن میلیونیشان هستند.

جالب ترین این شرکت کنندگان، فردی است که موهای خود را به شکل بسیار ناخوشایند و چشم آزاری بلند کرده و پوش داده است تا شبیه هرچیزی باشد الا هنرمندی که خوانندگی می کند.

از این حواشی که بگذریم، با عدم تمایل ” سولماز ” به ادامه اجرای خود به عنوان شرکت کننده برنامه stage ، شایعات در مورد زدوبندهای پشت پرده این برنامه بالا گرفت. امیرحسین و سولماز، دو شرکت کننده برنامه موسیقی شبکه من و تو، در اقدامی افشاگرانه دست به افشاگری زده و به بیان گفته هایی پرداختند که برای همه جالب بود.امیرحسین و سولماز، در صفحه فیسبوک خود نوشتند که برای بالا امدن در برنامه استیج شبکه من و تو، باید تن به خواسته های کوچک و بزرگ و غیر معقول مدیران این شبکه داد همچنین افرادی که در برنامه آکادمی گوگوش و برنامه اتیج به عنوان نفرات برتر انتخاب می شوند، نه بخاطر صدای بهتر که بخاطر داشتن آشنایی با مدیران و مجری برنامه و شبکه من و تو می باشند.

یکی از از کارمندان اخراجی من و تو با انتشار ویدئویی به افشای تجاوز تهیه کننده برنامه «بفرمایید شام» به یک کودک و دو زن پرداخت.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ به دنبال افشاگری‌های دو تن از شرکت‌کنندگان مسابقات موسیقی شبکه «من و تو» درباره پشت پرده‌های این شبکه، معین سعیدی از کارمندان اخراجی آن با انتشار ویدئویی به افشای تجاوز تهیه کننده برنامه «بفرمایید شام» این شبکه به یک کودک و دو زن شرکت‌کننده در این برنامه از زبان آنان پرداخت.