۲ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

پیام و سخنرانی نوروزی رهبر معظم انقلاب



برای اطلاع از آخرین بیانات مقام معظم رهبری اینجا را کلیک فرمایید 

متن پیام و سخنرانی رهبر  معظم 

نوروز سال 1394


عالی نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: شبکه اجتماعی فیس‌بوک سیاست‌های خود در زمینه ارسال محتوا توسط کاربران را تا حدی تغییر داده و در مورد علل این تحول نیز توضیحاتی ارائه کرده است.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۷ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۰۶
ابو علی


میوه انجیر از ویتامین های A,B,C سرشار است. خداوند در سوره تین به آن قسم یاد می کند. در تورات نیز از انجیر به نیکویی یاد شده و بوداییان آن را میوه ای مقدس به شمار می آوردند و معتقدند که بودا در زیر درخت انجیر به معرفت الهی دست یافت.

عالی نیوز به نقل از سایت خبرآنلاین به نقل از منابع مستند حدیثی نوشت: احادیثی درباره فواید انجیر نقل شده است که بخشی از آن ها را در اینجا می خوانیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۵۹
ابو علی
حل مشکل امنیتی کلمات عبور ؛
کلمه عبور یاهو حذف می شود/ ورود به ایمیل بدون پسورد
شرکت سرویس دهنده پست الکترونیک یاهو اعلام کرد که با توجه به اینکه هیچکس نمی‌تواند کلمه عبور یاهوی خود را به خاطر بسپارد، قصد دارد کلمه عبور را به طور کلی حذف کند.
کلمه عبور یاهو حذف می شود/ ورود به ایمیل بدون پسوردعالی نیوز به نقل از گزارش عرش نیوز: یاهو سرویسی راه‌اندازی کرده است که به جای دریافت کلمه عبور معمول از کاربر، یک کلمه عبور چهار کاراکتری را به موبایل وی ارسال می‌کند.

یاهو این سرویس جدید را با نام کلمات عبور «on-demand»راه‌اندازی کرد که به کاربر اجازه می‌دهد به جای به خاطر سپردن کلمه عبور، با استفاده از یک کلمه عبور کوتاه که این شرکت به موبایل وی ارسال می‌کند، به حساب یاهوی خود وارد شود.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۷ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۲۶
ابو علی

مؤلفه غایب در مذاکرات ایران و 1+5

کشیش جان برایسون چن در مقاله ای ضمن تبیین موقعیت ادیان الهی در جامعه جهانی ، به طرح کلی نظرات عالمان مسیحی و اسلامی درباره جنگ افزارهای هسته ای در دنیا پرداخته و بر نقش مهم و مکملی که این مولفه می تواند در مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 داشته باشد، تاکید کرده است.


عالی نیوز: گزارش جماران به نقل از ایرنا، جان برایسون چن، هشتمین سراسقف کلیسای ملی پروتستان واشنگتن و مشاور ارشد آن کلیسا در امور گفت وگوهای بین دینی می باشد و متن کامل یادداشت او که در 'سایت خبری زمینه های مشترک' Common Ground News Service- مورخ 16 مارس 2015 در واشنگتن دی سی منتشر شده به شرح زیر است:
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۷ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۵۰
ابو علی

رقیق کننده های خون

رقیق کننده های خون :

عالی نیوز به نقل از ممتاز نیوز: میزان غلظت خون برای حفظ سلامت اهمیت دارد. اگر خون به آسانی لخته شود ناراحتی‌هایی مانند حمله قلبی را به وجود می آورد و در صورت لخته نشدن خون، ناراحتی‌هایی مانند مشاهده خون در ادرار، خون دماغ، خون ریزی شدید در دوران قاعدگی را به همراه دارد. اگر خون به اندازه کافی لخته نشود و فرد نیاز به عمل پیدا کند یا در حادثه‌ای مجروح شود، با از دست دادن خون بیش از حد با مشکل جدی رو به رو خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۴۳
ابو علی

می گوید: «دل و دماغی برای مصاحبه ندارم.» اسفندماه برای «سید حسن خمینی» با خبر مرگ عزیزانش عجین شده، یک روز پدر، یک روز مادربزرگش، همسر امام و حالا درگذشت دایی اش صادق طباطبایی.
عالی نیوز به نقل از سالنامه شرق - مرجان توحیدی: می گوید: «دل و دماغی برای مصاحبه ندارم.» اسفندماه برای «سید حسن خمینی» با خبر مرگ عزیزانش عجین شده، یک روز پدر، یک روز مادربزرگش، همسر امام و حالا درگذشت دایی اش صادق طباطبایی. باید راهی قم شوم تا دیدار با یادگار امام میسر شود. گفت و گو  از اسفند و حادثه فوت پدر آغاز می شود و مرور خاطرات پسر. می گوید که همزمانی سخنرانی انتقادی و معروف سید احمد با حادثه از دست دادنش باعث شد تا تحلیل های متفاوتی بر این ماجرا برود. به ماجرای حمله به سخنرانی سید حسن در حرم امام که می رسیم، درباره توضیح نوع واکنش خود با آن حوادث به این نکته بسنده می کند که نه آن روز و نه حالا در حوادثی اینچنین نمی خواهد که بی اخلاقی در جامعه رواج یابد.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۱۶
ابو علی
چکیده: از جمله قطعی‌ترین برنامه‌هایی که در عالم هستی جریان دارد موضوع امتحان و آزمایش الهی است. این سنت الهی به هیچ وجه اجتناب پذیر نیست، چرا که می‌بایست همه انسانها برای رسیدن به درجات و مقامات عالی در میدان مسابقه امتحان الهی قدم گذارند.


عالی نبوز به نقل از رهروان ولایت ـ یکی از شبهاتی که بعضی از شبهه افکنان معاند در بعضی از محافل مطرح می‌کنند موضوع امتحان حضرت ابراهیم(علیه السلام) و جریان ذبح پسر بزرگوارشان حضرت اسماعیل(علیه السلام) است ایندسته افراد آن واقعه تاریخی را حمل بر سخیف بودن آموزه‌های قرآنی می‌کنند. در این نوشتار سعی داریم به طور اجمال به این شبهه پاسخ دهیم.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۵ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۵۴
ابو علی
تفکیک جنسی جوجه‌های نر و ماده از هم، یک شغل نان‌وآب‌دار است. این شغل به‌طور میانگین در جهان سالانه ۶۰هزاردلار درآمد دارد.
روزنامه شرق - پوریا عالمی: به گزارش خبرگزاری مهر، تفکیک جنسی جوجه‌های نر و ماده از هم، یک شغل نان‌وآب‌دار است. این شغل به‌طور میانگین در جهان سالانه ۶۰هزاردلار درآمد دارد. شغل این افراد در تمام روز این است که جوجه‌ها را چک کنند و مرغ‌ها را از خروس‌ها جدا کنند. اما واقعا چطور می‌شود جوجه مرغ را از جوجه خروس تشخیص داد؟

راه اول



۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۵ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۲۲
ابو علی
چکیده: ممکن است نیاکانتان اشتباه کرده باشند، ممکن است نیاکانتان عقل و شعور نداشته باشند. آن که دلیل نمی‌شود. نیاکان ما در گذشته چنین می‌کرده‌اند، ما هم چنین می‌کنیم.

عالی نیوز به نقل از رهروان ولایت ـآتش در ایران قدیم، مقدس و همپایه فرزند اهورا مزدا شمرده می شد، از این رو پیش از نوروز به آتشکده ها می رفتند و آتش بر می افروختند و چون طبق برخی نقل ها در ایران هفته نبود، این مراسم در سیصد و شصتمین روز سال (روز بیست و ششم اسفند ماه) برگزار می شد و معتقد بودند در این روز فرورهای (ارواح) نیاکان به زمین فرود می آیند واین آتش برای راهنمایی آنهاست؛ ولی آتش افروختن و جستن از آن و شادی کردن در کنار آن، ترقه زدن و منفجر کردن مواد منفجره در چهارشنبه آخر سال، نه برهان عقلی دارد نه دلیل نقلی و نه منفعت ملی و جز خرافه و در مواردی زیانباری غیر عاقل جبران چیز دیگری نیست.[1]
مرحوم استاد شهید مطهری در این باره می فرماید:

۰۷ تیر ۹۵ ، ۰۲:۳۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ZAHARA زمانی

ایران می شاپ

 

 با نزدیک به یک دهه فعالیت در تهیه و توزیع محصولات تله شاپینگ، لوازم خانگی، انواع لوازم آشپزخانه، جهیزیه عروس، انواع گن های لاغری، زیور الات و هزاران مدل محصولات متنوع و با کیفیت، افتخار دارد تا محصولات جدید خود را با قیمت های بسیار مناسب و کیفیت عالی، معرفی نماید.

عرضه جدیدترین محصولات تله شاپینگ

از مهمترین اجناس فروشگاه ایران می شاپ می توان به، اجناس تله شاپینگ، مانند انواع سرخ کن، خرد کن نایسر دایسر، انواع گن های لاغری مردانه و زنانه مانند شلوارک لاغری هات شیپر، گن لاغری هات شیپر، بخارشو، لوازم آشپزخانه مانند انواع چاقو، ماهیتابه، ترازو، جاروشارژی، لوازم آرایشی و بهداشتی، بند انداز، محصولات کودک مانند لوازم و اسباب بازیهای کودکان، اشاره کرد این فروشگاه بخاطر سابقه طولانی و درخشان، در تهیه اجناس با کیفیت و عرضه آنها با کمترین سود تجاری، توانسته است تا اعتماد طیف عظیمی از افراد مختلف را مخاطب قرارداده و اعتماد و رضایت خاطر انان را فراهم کند.

 بصورت 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته فعال بوده و شما می توانید با اطمینان از کیفیت و قیمت مناسب هزاران محصول این فروشگاه کالای مورد نظر خود را به ساده ترین شکل ممکن سفارش داده، وجه آنرا به صورت انلاین پرداخت کرده و یا اینکه از طریق سرویس پرداخت در محل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، پس از تحویل کالای مورد نظر سفارش داده و اطمینان از سلامت آن، وجه کالا را به مامور پست پرداخت نمایید.

باید خاطر نشان کنیم که تمام محصولات عرضه شده در این فروشگاه دارای کیفیت بسیار خوبی بوده و کلیه این محصولات دارای گارانتی تست سلامت می باشند.

برای بازدید از محصولات متنوع و یا خرید کالای مورد نظر خود می توانید با کلیک بر روی تصویر زیر، وارد فروشگاه ایران می شاپ شوید.

۰۷ تیر ۹۵ ، ۰۲:۳۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ZAHARA زمانی